Nu är det dags igen för vår rekryteringsdag under Augustifesten. Nytt för i år är att vi ska vara i Götaparken (Vid Hugos). Själva stationen ska vara igång mellan 10:00 – 15:00. Det går att vara med en stund eller hela dagen. Alla som vill vara med och hjälpa till – anmäl er till Tobias. …