Årsmöte för 2026 – 26/2

Ordförande Tobias välkomnar till årsmöte för Norrköpings Ju-jutsuklubb Shogun IF.
Torsdag 26:e februari 2026, Kl. 18:10, i dojon, på Badhusgatan 4.

Under mötet väljs bland annat ordförande, [2år] kassör [1år], ledamöter 2st [2år], revisor [1år] och valberedning [1år].
Nomineringar lämnas till valberedningen (Amanda) senast 12/2.

🔸 Tänk på att motioner ska lämnas in i god tid
🔸 Endast medlemmar över 14 år har rösträtt
🔸 Yngre medlemmar har yttranderätt

Påminner även om medlemsavgift för vårterminen
Swishnumret är: 123 016 55 30
Avgiften går till lokalhyra, försäkring samt medlemskap i RF och Svenska Ju-jutsuförbundet.

Uncategorized

Östgötalägret till Norrköping 18/4-26

Varmt välkomna till Östgötalägret 2026. Detta år flyttas lägret till Norrköping på grund av mattbyte i Linköping. Ingång till dojon sker från Badhusgatan 4. Vi

Uncategorized

Vårmonet i Nybro 25/4-26/4

Förra året var våra medlemmar oerhört nöjda efter den lägerhelg de varit på och nu är det dags igen! Sveriges största Ju-jutsuläger för knattar, barn