Miniorer Samling kl 16:15. Söndagen 14/12 Kostnad 100:-/elev
Juniorer Samling kl 17.15. Söndagen 14/12 Kostnad 200:-/elev
(Gäller endast de som fått klartecken för gradering)
Vuxna Enligt överenskommelse Kostnad 200:-/elev
Graderingen går att betala med swish till nummer: 123 016 55 30 eller via Bankgiro 320-0482.
Tänk på att vara i god tid så att ni hinner värma upp ordentligt. Vi ser gärna att släkt och vänner kommer och tittar och stöttar våra elever vid deras gradering.
Mvh/Instruktörerna

Uncategorized
Östgötalägret till Norrköping 18/4-26
Varmt välkomna till Östgötalägret 2026. Detta år flyttas lägret till Norrköping på grund av mattbyte i Linköping. Ingång till dojon sker från Badhusgatan 4. Vi
